Jak uniknąć dodatkowych kilogramów na wyjeździe

Print
HL_CNL_071715_100px_Holiday_Weight_Gain
Podróże i urlop zaburzają Twoją zwyczajową dietę i plan ćwiczeń - możesz jednak cieszyć się czasem wolnym bez strachu przed dodatkowymi kilogramami!

Bez względu na to, dokąd i jak się wybierasz, kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie. Spróbuj wytrwać przy swoich zdrowych nawykach - pomocne mogą okazać się poniższe porady.

Unikaj przydrożnych jadłodajni

Jeśli podróżujesz samochodem, zabierz ze sobą zdrowe posiłki i/lub przekąski. Najlepszym wyjściem byłoby zjeść jeszcze przed opuszczeniem domu, ale jeśli goni cię czas, weź ze sobą batonik zastępujący posiłek (np. Baton Formuła 1 Express Herbalife) lub Baton proteinowy Herbalife, co pozwoli Ci nie ulec pokusie sięgnięcia po śmieciowe jedzenie. Inne świetne pomysły na przekąskę w drodze lub w samolocie to owoce, orzechy lub nasiona soi, ser lub małe marchewki - zmieścisz je w każdym podręcznym bagażu.   

Na lotnisku...
Zdrowy posiłek na lotnisku może być pewnym wyzwaniem. Dostępne powinny być owoce, jogurty, sałatki lub kanapki, ale samodzielnie przygotowany posiłek zaoszczędzi Ci i kalorii, i pieniędzy. W przypadku opóźnionego lotu wykorzystaj dodatkowy czas na przechadzkę po terminalu - unikniesz w ten sposób zwodniczego zewu restauracji i sklepików z przekąskami. Po kilku rundach wzdłuż hali większego lotniska może okazać się, że udało Ci się przejść ponad kilometr.  
Odpowiednie nawodnienie jest ważne, szczególnie podczas lotu - jednak i tutaj łatwo o zbędne kalorie. Zamiast napojów gazowanych lub drinków, wybierz czystą wodę. Jeśli chcesz, możesz wzbogacić jej smak dodatkami takimi, jak Napój aloesowo-ziołowy koncentrat, Herbatka rozpuszczalna lub LiftOff.

Zatrzymujesz się w hotelu?
Po przybyciu do hotelu będziesz zapewne odczuwać zmęczenie, więc skorzystanie z bufetu lub zamówienie jedzenia do pokoju mogą wydawać Ci się szczególnie kuszące. Zamiast podnosić się na duchu jedzeniem, spróbuj wybrać się na spacer lub odwiedź hotelową siłownię.
Wiele hotelowych pokoi posiada lodówki, w których możesz przechować owoce, kawałki warzyw oraz jogurty - do podjadania podczas pobytu. Nie zapomnij o mleku - dzięki niemu przygotujesz Koktajl Formuła 1 w swoim pokoju.
Licz kalorie w hotelach, które oferują śniadania lub bufet poranny w cenie pokoju. Jedzenie jest szczególnie kuszące, kiedy nie musimy za nie płacić. Wypatruj świeżych owoców i produktów bogatych w białko - np. jajek na twardo lub jogurtów. Jeśli masz ochotę zjeść na mieście, zapytaj obsługę hotelową o najbliższe zdrowe restauracje oferujące potrawy, których potrzebujesz.

Susan Bowerman, Dyplomowana dietetyczka, Certyfi kowana Specjalistka ds. Odżywiania Sportowego, Konsultantka ds. Odżywiania Herbalife
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:12:52 | NAMP2HLASPX02