This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Śniadanie jest ważne

Print
Make your Morning Count

Kiedy budzisz się rano, masz za sobą długi okres bez jedzenia. Mimo, że spałeś, organizm zużył zasoby paliwa, aby podtrzymywać swoje funkcje. Jeśli zbiornik nie zostanie ponownie napełniony, przez cały dzień brakować będzie Ci energii psychicznej i fizycznej, której potrzebujesz do udanego wykonywania zadań w ciągu dnia. Nawyk jedzenia śniadań pozwala na lepszą kontrolę wagi i ostatecznie wiąże się z lepszym odżywianiem. Zdecydowana większość osób, którym udało się schudnąć i utrzymać wagę, prawie codziennie je śniadanie.

JEŚLI ZAZWYCZAJ POMIJASZ ŚNIADANIE, SPRÓBUJ MAŁYMI KROCZKAMI WYKSZTAŁCIĆ NAWYK JEDZENIA ZDROWYCH ŚNIADAŃ

Zacznij od czegoś małego i lekkiego

Nawyk ten można łatwo wyrobić dzięki małym porcjom lekkostrawnego i zbilansowanego posiłku. Wypróbuj koktajl proteinowy z owocami, trochę niskotłuszczowego serka wiejskiego lub ugotowane na twardo jajko z kawałkiem owocu.

Podziel jedzenie na mniejsze części
Nie musisz zjeść wszystkiego od razu. Wypij trochę koktajlu przed wyjściem do pracy, a resztę dopij po przyjściu do niej lub zjedz serek wiejski albo jajko, a na przykład godzinę później owoce.

Wstań o 15 minut wcześniej

Piętnaście minut więcej rano może być sporą różnicą dla wszystkich, którzy śpieszą się, by jak najszybciej wyjść z domu. Nie tylko będą mieć szansę przygotowania czegoś szybkiego, ale również pozwolą swojemu organizmowi dobudzić się.

Jedz to, na co masz ochotę
Nie zmuszaj się do jedzenia rano dań śniadaniowych. Może warto spróbować kilku kawałków pozostałego z poprzedniego dnia kurczaka z podsmażonymi na szybko warzywami?

Nie daj się zwieść „kawie i bułeczce”
Wiele osób myśli, że nie jedzą śniadania, gdy uraczą się „tylko kawą i czymś słodkim” w kawiarni. Niewinnie wyglądający napój latte oraz słodkie pieczywo mogą jednak dostarczyć organizmowi ponad 700 kalorii oraz 6 łyżeczek tłuszczu.

Napisane przez Susan Bowerman, dyplomowaną dietetyczkę, certyfikowaną specjalistkę ds. odżywiania sportowego, dyrektor ds. edukacji odżywiania w Herbalife.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-10-15 12:12:32 | NAMP2HLASPX01