This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Pięć dobrych powodów, aby coś przegryźć

Print
Snack Smarter

1. Rozsądne porcje zdrowych przekąsek mogą odegrać cenną rolę w Twojej codziennej diecie, chroniąc Cię przed tuczącymi łakociami.
2. Przegryzając zdrowe produkty, trzymasz głód na wodzy i zapewniasz sobie stabilne dostawy energii, podczas całego dnia.
3. Częstsze posiłki pomagają jeść rozsądnie. Wiedząc, że będziesz jeść częściej, możesz wyrobić sobie nawyk zadowalania się mniejszymi porcjami, ponieważ wiesz, że następny posiłek czeka Cię już za kilka godzin.
4. Przekąski w ramach codziennej diety pomagają spełniać potrzeby żywieniowe Twojego organizmu. Potrzebujesz 7-10 porcji warzyw i owoców dziennie, a musisz jeszcze dostarczyć ciału odpowiednią dawkę białka. W przypadku trzech posiłków, spełnienie wszystkich tych wymagań może być zadaniem karkołomnym.
5. Bogate w błonnik owoce i warzywa mają niewiele kalorii. Oznacza to, że możesz jeść częściej, nadal przedkładając jakość nad ilość i kontrolując kalorie bez nadmiernego wysiłku.

Autorką artykułu jest Susan Bowerman, dyrektor Herbalife ds. edukacji odżywiania. Susan jest zarejestrowaną dietetyczką oraz certyfikowanym specjalistą ds. dietetyki sportowej.

1. Rozsądne porcje zdrowych przekąsek mogą odegrać cenną rolę w Twojej codziennej diecie, chroniąc Cię przed tuczącymi łakociami.

2. Przegryzając zdrowe produkty, trzymasz głód na wodzy i zapewniasz sobie stabilne dostawy energii, podczas całego dnia.

3. Częstsze posiłki pomagają jeść rozsądnie. Wiedząc, że będziesz jeść częściej, możesz wyrobić sobie nawyk zadowalania się mniejszymi porcjami, ponieważ wiesz, że następny posiłek czeka Cię już za kilka godzin.

4. Przekąski w ramach codziennej diety pomagają spełniać potrzeby żywieniowe Twojego organizmu. Potrzebujesz 7-10 porcji warzyw i owoców dziennie, a musisz jeszcze dostarczyć ciału odpowiednią dawkę białka. W przypadku trzech posiłków, spełnienie wszystkich tych wymagań może być zadaniem karkołomnym.

5. Bogate w błonnik owoce i warzywa mają niewiele kalorii. Oznacza to, że możesz jeść częściej, nadal przedkładając jakość nad ilość i kontrolując kalorie bez nadmiernego wysiłku.

Autorką artykułu jest Susan Bowerman, dyrektor Herbalife ds. edukacji odżywiania. Susan jest zarejestrowaną dietetyczką oraz certyfikowanym specjalistą ds. dietetyki sportowej.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-08-14 23:51:42 | NAMP2HLASPX01