This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Jak zadbać o formę i zdrowie w podróży

Print
How To Stay Fit & Healthy While You Travel
Czy wybierasz się tego lata w jakieś fajne miejsce? Czerpanie radości z urlopu nie musi oznaczać poddania się niezdrowym nawykom. Po prostu podążaj za radami Samanthy Clayton, ekspertki ds. fitness, a Twoja forma i zdrowie nie ucierpią podczas urlopu...

KOMFORT PODCZAS PODRÓŻY

Jeśli chcesz spędzić urlop aktywnie i uniknąć stresu, ważne jest, by sama podróż przebiegła możliwie najbardziej komfortowo. Zatyczki do uszu, maseczka na oczy, skarpetki pobudzające krążenie podczas lotu oraz poduszka amortyzująca zapewnią Ci wygodę i pozwolą przybyć na miejsce w pełni sił.

PIJ DUŻO WODY
Odpowiednie nawodnienie podczas podróży i na samym urlopie sprawi, że Twój organizm będzie funkcjonował, jak należy. Pamiętaj: jeśli trenujesz i/lub pocisz się w wysokich temperaturach, musisz pić jeszcze więcej, niż zwykle.

MIEJ BACZENIE NA JEDZENIE

Jedzenie na lotniskach i w samolotach jest często niezdrowe i tuczące, więc miej pod ręką wygodne, kontrolowane kalorycznie potrawy, które możesz jeść w podróży, np. Batonik Formuła 1 Express Herbalife - zdrowy substytut posiłku bogaty w błonnik, białko i niezbędne składniki odżywcze.

PLANUJ AKTYWNOŚĆ

Nie możesz ćwiczyć bez odpowiedniego stroju, więc nie zapomnij go spakować! Ubrania treningowe są praktyczne i lekkie a spodenki możesz nosić nawet w trakcie samej podróży, dla wygody. Przed wyjazdem wyszperaj nowe ćwiczenia oraz dowiedz się, czy hotel, w którym się zatrzymasz, ma siłownię. Urlop spędzisz jeszcze bardziej aktywnie, jeśli po okolicy będziesz się poruszać pieszo lub rowerem.

ŻADNYCH WYMÓWEK: ĆWICZ WSZĘDZIE!

Poświęcenie codziennie 15 minut na ćwiczenia nie tylko pomoże Ci realizować wytyczone cele, ale poprawi również Twoje samopoczucie i pozwoli cieszyć się małymi zachciankami. Poniższy zestaw można wykonać zawsze i wszędzie. Nie wymaga to też żadnego sprzętu treningowego. Zrób tyle serii, ile tylko zdołasz. Nie zapomnij też o rozciąganiu przed i po treningu.

20x
KROKODYLKI
BRZUSZKI
UNIESIENIA NÓG
PRZYSIADY
POMPKI NA KRZEŚLE
POMPKI
30 sek. MOSTEK NA ŁOKCIACH

Napisane przez Samanthę Clayton, AFAA, ISSA, Dyrektor ds. Edukacji Fitness w Herbalife
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-10-15 12:14:38 | NAMP2HLASPX01