Spróbuj nowych ćwiczeń w 2016 r.

Print
workouts_2016
Osiągnięcie celu zależy przede wszystkim od zaangażowania w jego realizację – ale dążenie do niego powinno także sprawiać przyjemność! Dzięki wsparciu Partnera Herbalife, zbilansowanej, zdrowej diecie i regularnym ćwiczeniom możesz urzeczywistnić swoje cele na rok 2016. Klucz do sukcesu? Znalezienie ćwiczeń, które będą sprawiać Ci przyjemność. Poznaj 3 nowe propozycje – są ciekawe, skuteczne i dla każdego, niezależnie od jego kondycji!

ZAPISZ SIĘ NA BALET

Jeśli zależy Ci na ładnej postawie i długich, szczupłych nogach tancerki, wybierz się na zajęcia baletowe. Jak tłumaczy Samantha Clayton: „Treningi te składają się z tradycyjnych póz baletowych zmodyfikowanych tak, by odpowiadały osobom na każdym poziomie zaawansowania. Wykorzystuje się w nich drążek baletowy, który pomaga utrzymać równowagę przy wykonywaniu izometrycznych treningów siłowych (polegających na napinaniu określonych grup mięśni przy nieruchomej postawie ciała), połączonych z dużą ilością powtórzeń ruchów o małym zakresie”. Ten wysoce skuteczny trening „doskonale łączy delikatną gimnastykę izometryczną z ćwiczeniem elastyczności i koordynacji”. Powolne, przemyślane ruchy mięśni pomagają zyskać nad nimi kontrolę i ustabilizować tułów.


WSKOCZ NA ROWER

Jazda na rowerze to ćwiczenie, które można dostosować do swoich celów i zainteresowań. Możesz wybrać rower stacjonarny w domu lub na siłowni albo spinning (wysoce energetyczne zajęcia, często z głośną muzyką i mnóstwem frajdy). Rowerem możesz zwiedzać okolice lub jeździć nim codziennie do pracy. Wszystkie te formy ćwiczeń świetnie spalają kalorie, rozwijają mięśnie, stymulują wytrzymałość i poprawiają ogólną kondycję. „Trening rowerowy daje nieskończenie wiele możliwości wyboru takiej jego formy i intensywności, które pozwolą uzyskać pożądaną odpowiedź ze strony ciała: możesz różnicować odległość, szybkość, poziom nachylenia”  - wyjaśnia Clayton. „Na rowerze możesz wykonać także trening interwałowy, świetny zarówno dla początkujących, jak również profesjonalnych sportowców”.


POBIJ BOKSERA

Szukasz treningu, który spali kalorie i rozładuje stres? Czas spróbować boksu! Mocne mięśnie, szczupła sylwetka i dynamiczne ruchy należą do standardowego wyposażenia bokserów. „Boks jest świetny, bo stanowi prawdziwy test dla układu krwionośnego i oddechowego, wzmacnia ciało i poprawia koordynację, wszystko naraz” – mówi Clayton. Stymuluje spalanie tłuszczu i ujędrnia ramiona, tułów i uda; to trening angażujący wszystkie mięśnie, a gdy opanujesz już ruchy, możesz ćwiczyć go w dowolnym miejscu.

Autorka tekstu: Samantha Clayton, AFAA, ISSA, Dyrektor edukacji fitness Herbalife.
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:08:57 | NAMP2HLASPX02