Nie trać formy w okresie świątecznym

Print
Staying fit during the festive season

Łatwo jest zapomnieć o treningu i właściwym odżywianiu podczas okresu świątecznego, kiedy czeka nas tak wiele spotkań rodzinnych, przyjęć i podróży. Co gorsza, towarzyszący nam wtedy stres może prowadzić do przybierania na wadze. Dlatego tak ważne jest,
by również o tej porze roku pilnować wytyczonych celów związanych ze zdrowiem i sprawnością fizyczną.

Pamiętaj, że podczas zwiększonej aktywności fizycznej organizm produkuje hormony pozytywnie wpływające na samopoczucie, więc nawet najprostszy zestaw ćwiczeń pomoże Ci walczyć ze świątecznym napięciem. Oto pięć porad, dzięki którym unikniesz dodatkowych kilogramów:

1. Kreatywność. Jeśli nie masz czasu na dodatkowe ćwiczenia, odrobina improwizacji może pomóc zwiększyć Twoją aktywność. Zwiększ tempo po drodze do sklepu, zaparkuj dalej od wejścia do galerii handlowej lub zrezygnuj z windy na rzecz schodów.

2. Planowanie podróży. Zatrzymaj się w hotelu z siłownią lub z wyprzedzeniem zapisz się na zajęcia fitness w mieście, w którym będziesz przebywać. Jeśli wybierasz się do rodziny, zaplanuj wspólną aktywność fizyczną. Wspólne doświadczenia z pieszej wycieczki lub wyprowadzenia psa na spacer są lepsze od objadania się w domu.

3. Przygotowanie.  Nie zapomnij spakować ubrań i butów do treningu. Zabierz też taśmę oporową i skorzystaj z dobrodziejstwa aplikacji mobilnych, stron internetowych i DVD dotyczących fitnessu.

4. Dyscyplina. Wyznacz sobie cel przynajmniej 30 minut aktywności każdego dnia i kontroluj swoje postępy. Pamiętaj, że możesz sumować minuty ćwiczeń z całego dnia.

5. Ćwiczenia z przyjaciółmi. Realizacja planu pójdzie łatwiej ze wsparciem rodziny i znajomych, których zaprosisz do przyjaznej rywalizacji.

Samantha Clayton, Dyrektor ds. Edukacji Fitness w Herbalife
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 02:15:36 | NAMP2HLASPX02