Małe zmiany - wielki efekt!

Print
Small Changes Can Add Up Big Losses

Przedłuż codzienne ćwiczenia o 20 minut – dodatkowe 100 spalanych codziennie kalorii może po roku oznaczać 5 kg mniej.

  • Jeżeli masz zwyczaj picia kawy i jedzenia croissanta na śniadanie pięć razy w tygodniu, zamiast tego wybierz proteinowy koktajl. Obniżysz dzienne dostarczanie energii o 250 kalorii – to wystarczy, by stracić 9 kg w ciągu roku.
  • Zdrowy zwyczaj polegający na jedzeniu sałatki siedem razy w tygodniu, może przynieść odwrotny skutek, jeśli sałatkę „utopi się” w dressingu. Poprzez zmniejszenie ilości dressingu do sałatki z trzech łyżek do jednej, w ciągu tygodnia można zaoszczędzić 1000 kalorii – w ciągu roku oznacza to utratę ok. 8 kg.
  • Zamień batonik czekoladowy, jedzony trzy razy w tygodniu jako popołudniowy zastrzyk energii, na mały baton proteinowy oraz filiżankę herbaty. W ten sposób można zmniejszyć przyjmowaną ilość kalorii nawet o 600 kalorii tygodniowo – wystarcza to, by stracić około 4,5 kg w ciągu roku.
  • Kanapki jemy średnio pięć razy w tygodniu i zazwyczaj zawierają one plasterek sera. Zastąp ser sałatą i oszczędź 500 kalorii na tydzień. Ta jedna zmiana może obniżyć wagę o kolejne 2,3 kg w ciągu roku.
  • Desery jemy sześć razy w tygodniu – zazwyczaj są to herbatniki lub lody o wartości około 200 kalorii. Jeśli zamienimy je na owoce, w ciągu roku można stracić kolejne 5 kg.

Napisane przez Susan Bowerman, dyplomowaną dietetyczkę, Certyfikowanego Specjalistę ds. Odżywiania Sportowego, Konsultanta ds. Odżywiania Herbalife

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:35:47 | NAMP2HLASPX02