This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Zimowy dobrostan - porady

Print
Top Tips for Winter Wellness
Jeszcze 5 minut
Dłuższe noce to idealny moment na to, by nadrobić trochę snu. Bardzo niewiele osób śpi przez zalecane 7-9 godzin. Wykorzystaj więc krótsze, ciemniejsze popołudnia i połóż się do łóżka nieco wcześniej. Sen może znacząco wpłynąć na Twój nastrój i zdolność
do codziennego funkcjonowania. Jest też kluczowym elementem dobrego zdrowia.

Posiłek dla rozgrzewki

Opatulenie się ciepłym kocem to tylko jeden sposób na ogrzanie ciała. Niektóre potrawy również mogą pomóc, rozgrzewając nas od wewnątrz. Zimą odruchowo ciągnie nas do gorących zup i napojów. A niektóre produkty spożywcze są pod tym względem jeszcze bardziej efektywne. Pikantne składniki - imbir, chilli, pieprz, czosnek - mogą stymulować krążenie i sprawić, że będzie nam cieplej. Kaszel i katar to prawdziwa plaga o tej porze roku, dlatego wspieraj swój system odpornościowy, jedząc mnóstwo zielonych warzyw oraz owoców zawierających witaminę C - pomarańczy, grejpfrutów, truskawek, pomidorów, itp.

Na łonie natury
Zimą łatwo jest ulec pokusie zaszycia się w czterech ścianach, jednak codzienne wyjście z domu jest dobre dla zdrowia, ponieważ organizm potrzebuje słońca do produkcji witaminy D - ważnej dla zdrowia zębów i kości. Nawet, kiedy słońce nie świeci, organizm może wykorzystać światło słoneczne zaabsorbowane przez skórę. Mały spacerek każdego dnia pomoże Ci nie uszczuplić zapasów witaminy D.

Ochrona przed niepogodą
Pogoda zimowa, w połączeniu z centralnym ogrzewaniem, może naprawdę negatywnie wpłynąć na Twoją cerę. Nie zaniedbuj więc pielęgnacji skóry tylko dlatego, że łatwo możesz skryć ją pod wełnianym swetrem. Pozbądź się suchej, złuszczającej się skóry
za pomocą peelingu, następnie zastosuj dobry krem nawilżający. Chociaż ochrona przed promieniami słonecznymi może wydać się dziwnym pomysłem przy temperaturach panujących w zimie, promienie UV mogą przenikać przez skórę również w pochmurne dni. Stosuj więc krem nawilżający z SPF, by chronić się przed zmarszczkami.

Ruszaj się
Na dworze jest zimno, to prawda, ale to nie powód, by porzucać plan treningowy - ubierz się ciepło na rześki spacerek albo spróbuj sportów zimowych, np. jazdy na łyżwach lub nartach. Panujące temperatury sprawią, że spalisz jeszcze więcej kalorii, żeby utrzymać temperaturę ciała. Jeśli perspektywa wyściubienia nosa za drzwi w wietrzny, mokry lub śnieżny dzień naprawdę do Ciebie nie przemawia, nie wszystko stracone! Poćwicz w domu, korzystającz treningu na DVD lub YouTube.

 


Podziel się

Jeszcze 5 minut
Dłuższe noce to idealny moment na to, by nadrobić trochę snu. Bardzo niewiele osób śpi przez zalecane 7-9 godzin. Wykorzystaj więc krótsze, ciemniejsze popołudnia i połóż się
do łóżka nieco wcześniej. Sen może znacząco wpłynąć na Twój nastrój i zdolność
do codziennego funkcjonowania. Jest też kluczowym elementem dobrego zdrowia.

Posiłek dla rozgrzewki
Opatulenie się ciepłym kocem to tylko jeden sposób na ogrzanie ciała. Niektóre potrawy również mogą pomóc, rozgrzewając nas od wewnątrz. Zimą odruchowo ciągnie nas
do gorących zup i napojów. A niektóre produkty spożywcze są pod tym względem jeszcze bardziej efektywne. Pikantne składniki - imbir, chilli, pieprz, czosnek - mogą stymulować krążenie i sprawić, że będzie nam cieplej. Kaszel i katar to prawdziwa plaga o tej porze roku, dlatego wspieraj swój system odpornościowy, jedząc mnóstwo zielonych warzyw
oraz owoców zawierających witaminę C - pomarańczy, grejpfrutów, truskawek, pomidorów, itp.

Na łonie natury
Zimą łatwo jest ulec pokusie zaszycia się w czterech ścianach, jednak codzienne wyjście z domu jest dobre dla zdrowia, ponieważ organizm potrzebuje słońca do produkcji witaminy D - ważnej dla zdrowia zębów i kości. Nawet, kiedy słońce nie świeci, organizm może wykorzystać światło słoneczne zaabsorbowane przez skórę. Mały spacerek każdego dnia pomoże Ci nie uszczuplić zapasów witaminy D.

Ochrona przed niepogodą
Pogoda zimowa, w połączeniu z centralnym ogrzewaniem, może naprawdę negatywnie wpłynąć na Twoją cerę. Nie zaniedbuj więc pielęgnacji skóry tylko dlatego, że łatwo możesz skryć ją pod wełnianym swetrem. Pozbądź się suchej, złuszczającej się skóry
za pomocą peelingu, następnie zastosuj dobry krem nawilżający. Chociaż ochrona przed promieniami słonecznymi może wydać się dziwnym pomysłem przy temperaturach panujących w zimie, promienie UV mogą przenikać przez skórę również w pochmurne dni. Stosuj więc krem nawilżający z SPF, by chronić się przed zmarszczkami.

Ruszaj się
Na dworze jest zimno, to prawda, ale to nie powód, by porzucać plan treningowy - ubierz się ciepło na rześki spacerek albo spróbuj sportów zimowych, np. jazdy na łyżwach lub nartach. Panujące temperatury sprawią, że spalisz jeszcze więcej kalorii, żeby utrzymać temperaturę ciała. Jeśli perspektywa wyściubienia nosa za drzwi w wietrzny, mokry lub śnieżny dzień naprawdę do Ciebie nie przemawia, nie wszystko stracone! Poćwicz w domu, korzystającz treningu na DVD lub YouTube.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-05-26 03:20:24 | NAMP2HLASPX01