Kontroluj kalorie na urlopie

Print
control_those_holiday_calories

Wielu ludzi ma problem ze zdrową dietą podczas podróży - to naprawdę nie lada wyzwanie. Ale tak być nie musi! Dzięki poniższym prostym poradom możesz utrzymać swój plan dietetyczny,
nie rezygnując z cieszenia się relaksującym urlopem. Moja pierwsza rada? Przygotuj się!

Jeśli podróżujesz samochodem, zabierz ze sobą zdrowe posiłki i/lub przekąski.  Nie wychodź
z domu bez posiłku. Jeśli goni cię czas, weź ze sobą koktajl, który pozwoli Ci nie ulec pokusie sięgnięcia po śmieciowe jedzenie.

Poręczne produkty, takie jak batoniki proteinowe, owoce, orzechy, itp. to świetne przekąski,
bez względu na środek lokomocji. Przydadzą się w drodze lub podczas lotu.

Zdrowy posiłek na lotnisku to pewne wyzwanie. Dostępne powinny być owoce, jogurty, sałatki lub kanapki, ale samodzielnie przygotowany posiłek zaoszczędzi Ci i kalorii, i pieniędzy.

W przypadku opóźnionego lotu wykorzystaj dodatkowy czas na przechadzkę po terminalu - unikniesz w ten sposób zwodniczego zewu restauracji i sklepików z przekąskami.  Po kilku rundach wzdłuż hali większego lotniska może okazać się, że udało Ci się przejść ponad kilometr.

  • Odpowiednie nawodnienie to podstawa, szczególnie w trakcie lotu. Zaleca się, by wypijać jeden kubek płynów na każdą godzinę w powietrzu, ale jeśli wybierzesz napoje gazowane lub koktajle, szybko nabijesz mnóstwo kalorii. Wybierz więc raczej wodę lub lekko słodzone napoje funkcjonalne.
  • Jeśli w planach masz pobyt w hotelu, pamiętaj, że po przybyciu będziesz zapewne odczuwać zmęczenie, więc skorzystanie z bufetu lub zamówienie jedzenia do pokoju mogą wydawać Ci się szczególnie kuszące.  Podróże wyczerpują, ale zamiast podnosić się na duchu jedzeniem, spróbuj wybrać się na spacer lub odwiedź hotelową siłownię.
  • Wiele pokoi hotelowych dysponuje lodówkami.  Kup owoce, kawałki warzyw oraz jogurty
    do podjadania podczas pobytu. Nie zapomnij też o mleku lub mleku sojowym - dzięki niemu przygotujesz Koktajl Formuła 1 w swoim pokoju.
  • Zapytaj obsługę hotelową o najbliższe zdrowe restauracje, oferujące potrawy, które zwykle jadasz w domu.
  • Szczególnie uważnie licz kalorie w hotelach, które oferują śniadanie w cenie pokoju. Jedzenie jest szczególnie kuszące, kiedy nie musimy za nie płacić, a większość darmowych śniadań to bajgle, płatki śniadaniowe lub wafle - łatwo się nimi przejeść.  Wypatruj świeżych owoców
    i produktów bogatych w białko - np. jajek na twardo lub jogurtów.

Napisane przez Susan Bowerman, Dyplomowaną dietetyczkę, Certyfikowaną Specjalistkę ds. Odżywiania Sportowego. Susan jest konsultantką opłacaną przez Herbalife.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:20:29 | NAMP2HLASPX02