Utrzymaj efekty!

Print
efekty

Przez cały 2017 rok podążaj do celu i utrzymuj to, co osiągnąłeś.

Co roku 1 stycznia ludzie na całym świecie zaczynają Nowy Rok zmotywowani do wprowadzenia zmian w swoim życiu. Jednak już po dwóch miesiącach wielu z nas wraca do starych nawyków i traci
z oczu widok tego, co starali się osiągnąć. Sprawmy, by tym razem było inaczej. Badania wskazują, że masz większą szansę na dotrzymanie swoich postanowień, gdy ktoś Cię wspiera. Zatem połącz siły
z przyjaciółmi – wspierajcie się nawzajem, by nie zboczyć z obranej drogi, gdy Wasza motywacja słabnie. Wybierz rodzaj ćwiczeń, który sprawia Ci przyjemność, by aktywność fizyczna była formą zabawy. Zapisz się na warsztaty kulinarne i daj wyraz swojej kreatywności, tworząc zdrowe przepisy. Nagradzaj się za każdy sukces. Ustal realistyczne cele i plan, który pozwoli osiągnąć je w zdrowy sposób. Pamiętaj, Twój Partner Herbalife zawsze chętnie służy Ci pomocą. On też kiedyś był w tym samym miejscu, w którym Ty znajdujesz się obecnie – i odniósł sukces. Poproś go o wskazówki i powiedz, gdzie chcesz być o tej samej porze za rok. On pomoże Ci rozpocząć właściwy program, dopasowany do Twoich celów.
 
Zapomnij o wadze

W przeciwieństwie do tego, co może sugerować Ci waga, liczba kilogramów to nie wszystko. Może słyszałeś stwierdzenie, że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Chodzi o coś jeszcze…  Kilogram tkanki tłuszczowej waży tyle samo co kilogram mięśni – kilo to kilo. Ale trzeba pamiętać, że zajmują w ciele inną ilość miejsca. Kilogram tkanki tłuszczowej zajmuje go więcej w porównaniu z tkanką mięśniową, która jest bardziej zwarta.Gdy zaczynasz ćwiczyć i zwracać uwagę na dietę, tracisz tkankę tłuszczową i nabierasz mięśni. Twoja waga może się nie zmienić, a nawet wzrosnąć, bo zastępujesz mięśniami utracone kilogramy tłuszczu. Jeśli regularnie jeździsz na rowerze, ćwiczysz jogę lub chodzisz na siłownię, nie wpadaj w panikę na widok liczby na wyświetlaczu wagi. Dopóki spożywasz zbilansowane, pożywne posiłki i ćwiczysz, stosunek mięśni do tkanki tłuszczowej powinien się poprawiać. Dbanie o zdrowie i zmiana stylu życia wpływają pozytywnie na Twój organizm, więc skup się raczej na swoim samopoczuciu zamiast na wadze.

Co znaczy dla ciebie „zdrowy”?

Szukając wskazówek odnośnie „idealnej” lub „zdrowej” wagi, wiele osób odwołuje się do wskaźnika masy ciała (BMI). Ale czy naprawdę jest on miarodajny? Obliczany na postawie wzrostu i wagi ciała, BMI sytuuje Cię na skali obejmującej cztery grupy, które wskazują, czy masz niedowagę, wagę w normie, nadwagę lub otyłość. BMI w przedziale 18-25 uznaje się za wskaźnik prawidłowej wagi ciała. Choć jest to przydatne narzędzie do pierwszej oceny Twojego ciała, BMI nie bierze pod uwagę stosunku tkanki tłuszczowej do mięśniowej. Ewaluacja tylko za pomocą wzrostu i wagi przypomina przeczytanie książki do połowy i zgadywanie jej zakończenia; BMI nie zawsze jest najodpowiedniejszym wskaźnikiem.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:23:21 | NAMP2HLASPX02