Calculate your BMI
Czy Twoja waga jest odpowiednia?
Wskaźnik masy ciała (BMI) jest stosowany do określenia czy Twoja waga jest odpowiednia. Jest uważany za bardziej przydatny niż sam pomiar wagi. W Europie przyjęte jest, że wskaźnik powyżej 25 wskazuje na nadwagę, a powyżej 30 jest już oznaką otyłości.

Oblicz swoje BMI

Twoje BMI to:

0

Kobieta

Mężczyzna

  • Waga

    st

    lbs

    Wzrost

    ft

    in

    Prefer to use Metric?
  • Waga

    kg

    Wzrost

    cm

    Prefer to use imperial?
  • Zresetuj
  • Oblicz
  • Zakres normy: 18,5-24,9
  • BMI: ZAKRES NIEDOWAGI
  • BMI: ZDROWY ZAKRES WAGI
  • BMI: ZAKRES NADWAGI
  • BMI: ZAKRES OTYŁOŚCI
  • Wskaźnik masy ciała (BMI), jest stosowany do określenia czy Twoja waga jest odpowiednia. Jest uważany za bardziej przydatny niż zwykłe pomiary wagi.
  • BMI mniejsze niż 18,5 wskazuje na niedowagę, co może być niebezpieczne dla zdrowia. Jeśli znajdujesz się w tym zakresie możliwe, że czas nieco przybrać na wadze.
  • BMI w granicach 18,5-25 sugeruje, że masz odpowiednią wagę do swojego wzrostu. Utrzymanie właściwej wagi jest ważne, jako że redukuje ryzyko wielu chorób.
  • Wynik BMI powyżej 25 wskazuje, że masz nadwagę. Oznacza to, że ważysz więcej niż jest to zdrowe dla kogoś o Twoim wzroście. Nadwaga może powodować zwiększone ryzyko chorób serca. Czas zacząć działać. Odchudzanie pomoże nie tylko Twojemu zdrowiu, lecz również poprawi Twój wygląd i samopoczucie.
  • Wynik BMI powyżej 30 wskazuje otyłość. Oznacza to, że ważysz więcej niż jest to zdrowe dla kogoś o Twoim wzroście. Nadwaga może powodować zwiększone ryzyko chorób serca. Musisz zacząć działać. Odchudzanie pomoże nie tylko Twojemu zdrowiu lecz również poprawi Twój wygląd i samopoczucie.

Wypróbuj ten plan posiłków by obniżyć wagę.

2 koktajle na dzień

Wypróbuj ten plan posiłków by utrzymać wagę.

1 koktajl na dzień


  • ŚNIADANIE

    Zacznij swój dzień od pożywnego Koktajlu Formula 1, Napój Aloesowo-Ziołowy i Herbatka Rozpuszczalna.

    Koktajl 1 to pozwalający kontrolować kalorie posiłek bogaty w białko, zawierający węglowodany pochodzenia roślinnego oraz witaminy i minerały - zdrowy i wygodny wybór na aktywne poranki.


  • ŚNIADANIE

    Zacznij swój dzień od pożywnego Koktajlu Formula 1, Napój Aloesowo-Ziołowy i Herbatka Rozpuszczalna.

    Koktajle F1 mają 220 kalorii, są bogate w białko i pomagają budować beztłuszczową masę mięśniową. pożywne śniadanie takie jak koktajl F1 pomaga zbilansować poziomy energii, dzięki czemu można uniknąć niezdrowego podgryzania przez cały dzień.


  • LUNCH

    Wypij koktajl Formula 1, który pomoże Ci kontrolować wagę.

    Koktajle F1 są bogate w białko, które pomagają budować beztłuszczową masę mięśniową i mają 220 kalorii, dzięki czemu są doskonałym pomysłem na lunch dla osoby, która chce zjeść coś smakowitego o znanej liczbie kalorii.


  • LUNCH

    Zjedz zrównoważony i różnorodny lunch. Inspiracją może być jeden z naszych zdrowych przepisów.


  • OBIAD

    Zjedz zrównoważony i różnorodny obiad. Inspiracją może być jeden z naszych zdrowych przepisów.


  • ZDROWE SNACKI

    Zjedz jedną zdrową przekąskę w ciągu dnia, świeży owoc lub, jeśli chcesz coś smacznego i bogatego w białko, spróbuj Batona Proteinowego lub Wybornej Zupy Pomidorowej

    Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.


  • ZDROWE SNACKI

    Zjedz dwie zdrowe przekąski w ciągu dnia, np. świeży owoc i staraj się dodać do niego jakiś wysokobiałkowy snack taki jak Baton Proteinowy lub Prażone Orzeszki Sojowe

    Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.


  • ZDROWE SNACKI

    Zjedz trzy zdrowe posiłki. Zjedz garść migdałów i staraj się dodać do nich jakąś wysokobiałkową przekąskę, taką jak Baton Proteinowy lub Prażone Orzeszki Sojowe

    Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.


  • ZDROWE SNACKI

    Zjedz cztery zdrowe przekąski w ciągu dnia. Zjedz opakowanie niskotłuszczowego jogurtu i zawsze staraj się włączyć wysokobiałkowe przekąski takie jak Baton Proteinowy czy Wyborna Zupa Pomidorowa

    Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.


  • SUPLEMENTY

    If you're not meeting your recommended daily needs for essential micronutrients and for fibre, try Formula 2 Multivitamin Complex and Fibre & Herb.

    Add the other Weight Management and Targeted Nutrition supplements to help you reach your goals.


  • SUPLEMENTY

    Zwiększ swoją codzienną dawkę białka dzięki dodaniu Odżywki Białkowej Formuła 3 do Twojego koktajlu Formuła 1.

    Jeżeli nie jesteś w stanie osiągnąć swojego zalecanego dziennego spożycia mikroelementów i białka, spróbuj Kompleksu Multiwitaminowego Formuła 2 i Błonnika i Ziół.

    Dodaj inne suplementy Kontroli wagi i Odżywiania ukierunkowanego, które pomocą Ci osiągnąć założone cele.


Poznaj dobre pomysły na zdrowe posiłki i dowiedz się więcej o planach posiłków z Herbalife.

Skontaktuj się z Niezależnym Dystrybutorem Herbalife by stworzyć spersonalizowany plan posiłków i określić, jak można Ci pomóc w osiąganiu celów.

Twój sugerowany plan posiłków
Read More

Schowaj treść.

Czynnik białkowy

0

Co to jest?

Wskaźnik spoczynkowej przemiany materii

0

Co to jest?

Wskaźnik BMI jest tylko wytyczną i nie bierze pod uwagę różnicy między tłuszczem a mięśniami, która wpływa na wyniki BMI. Dlatego BMI może nie być odpowiednie dla sportowców i osób o muskularnej budowie.

Obliczenia na niniejszej stronie internetowej są wyłącznie szacunkowe i ich przeznaczenie jest wyłącznie informacyjne. Nie mogą być traktowane jako zamiennik porady lekarskiej. Zawsze skontaktuj się ze swoim lekarzem, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące Twojego zdrowia.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2017-10-18 02:24:30 | NAMP2HLASPX02