This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Healthy Meals
PLANER POSIŁKÓW
Pięć małych posiłków potrafi być lepsze niż trzy duże. Jedzenie małych posiłków może często pomóc rozsądnie się odżywiać przez cały dzień, ponieważ nie dekoncentruje Cię głód.

Chcesz stracić na wadze? Pij dwa Koktajle odżywcze Herbalife Formuła 1 dziennie.
Chcesz utrzymać wagę i szukasz sposobu na zdrowe odżywianie na co dzień? Pij jeden Koktajl odżywczy Herbalife Formuła 1 dziennie.

Healthy Breakfast

Zdrowe Śniadanie

Potrzebujesz dobrego źródła złożonych węglowodanów i odpowiednią ilość białka, witamin i minerałów by naprawdę dobrze zacząć dzień.

Łatwy w przygotowaniu, bardzo smaczny i pełen wartości odżywczych Koktajl odżywczy Herbalife Formuła 1 ma wysoką zawartość białka, dzięki któremu możesz budować beztłuszczową masę mięśniową, a jego 220 kalorii pozwala na wygodną kontrolę wagi. Odżywna i wygodna opcja na zabiegane poranki.

Inne pomysły na zdrowe śniadanie:
- Owsianka
- Muesli o niskiej zawartości tłuszczu i cukru
- Jajecznica z pełnoziarnistym tostem

Healthy Protein Snack

Zdrowa przekąska

Zdrowe, łatwe do porcjowania przekąski grają ważną rolę w Twoim codziennym odżywianiu i pomagają Ci powstrzymać się od niezdrowych 'przegryzek', które przekładają się na kilogramy.

Spróbuj Batonów proteinowych, jeśli potrzebujesz czegoś smacznego i z dużą zawartością białka.

Inne zdrowe przekąski:
- Świeże owoce
- Prażone ziarna soi
- Garść migdałów
- Wyborna zupa pomidorowa

Healthy Lunch

Zdrowy Lunch

Jeśli zależy Ci na utracie wagi, wypij Koktajl odżywczy Herbalife Formuła 1 . Pomaga on kontrolować kalorie i ma dużo białka, które buduje beztłuszczową masę mięśniową. Co więcej, pomaga zbilansować poziom energii, dzięki czemu można uniknąć niezdrowego podgryzania przez cały dzień.

Jeżeli chcesz utrzymać wagę, polecamy zrównoważony i zróżnicowany lunch.

Zobacz zdrowe przepisy na lunch

Healthy Snack

Zdrowa Przekąska

Zjedz jedną zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jeżeli potrzeba Ci białka, zjedz świeży owoc, albo spróbuj Baton proteinowy lub Wyborną zupę pomidorową.

Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.

Inne zdrowe przekąski:
- Jogurt naturalny o niskiej zawartości tłuszczu
- Wyborna zupa pomidorowa
- Warzywa w słupkach z serkiem wiejskim
- Baton proteinowy

Healthy Dinner

Zdrowy obiad

Zjedz zrównoważony i różnorodny posiłek, zawierający białko i niezbyt dużo tłuszczu, złożone węglowodany i dużo warzyw.
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-08-14 23:48:54 | NAMP2HLASPX01