Healthy Meals
PLANER POSIŁKÓW
Pięć małych posiłków potrafi być lepsze niż trzy duże. Jedzenie małych posiłków może często pomóc rozsądnie się odżywiać przez cały dzień, ponieważ nie dekoncentruje Cię głód.

Chcesz stracić na wadze? Pij dwa Koktajl Formuła 1 dziennie.
Chcesz utrzymać wagę i szukasz dobrych opcji na codzienne odżywianie? Pij jeden Koktajl Formuła 1 na dzień.

Healthy Breakfast

Zdrowe Śniadanie

Potrzebujesz dobrego źródła złożonych węglowodanów i odpowiednią ilość białka, witamin i minerałów by naprawdę dobrze zacząć dzień.

Łatwe do przygotowania, bardzo smaczne i pełne wartości odżywczych Koktajl Formuła 1 ma wysoką zawartość białka, dzięki któremu możesz budować beztłuszczową masę mięśniową, a jego 220 kalorii pozwala na wygodną kontrolę wagi. Odżywna i wygodna opcja na zabiegane poranki.

Inne pomysły na zdrowe śniadanie:
- Owsianka
- Muesli o niskiej zawartości tłuszczu i cukru
- Jajecznica z pełnoziarnistym tostem

Healthy Protein Snack

Zdrowa przekąska

Zdrowe, łatwe do porcjowania snacki grają ważną rolę w Twoim codziennym odżywianiu i pomagają Ci powstrzymać się od niezdrowych 'przegryzek', które przekładają się na kilogramy.

Spróbuj Batonów proteinowych, jeśli potrzebujesz czegoś smacznego i z dużą zawartością białka.

Inne zdrowe przekąski:
- Świeże owoce
- Prażone ziarna soi
- Garść migdałów
- Wyborna zupa pomidorowa

Healthy Lunch

Zdowy Lunch

Wypij Koktajl Formuła 1 jeśli zarządzasz swoją wagą. Pomaga kontrolować kalorie i ma dużo białka, które buduje beztłuszczową masę mięśniową. Co więcej, pomaga zbilansować poziom energii, dzięki czemu można uniknąć niezdrowego podgryzania przez cały dzień.

Jeżeli chcesz utrzymać wagę, polecamy zrównoważony i zróżnicowany lunch.

Zobacz zdrowe przepisy na lunch

Healthy Snack

Zdrowa Przekąska

Zjedz jedną zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jeżeli potrzeba Ci białka, zjedz świeży owoc, albo spróbuj Baton proteinowy lub Wyborną zupę pomidorową.

Zdrowe przekąski o znanej liczbie kalorii odgrywają ważną rolę w codziennej diecie i jeśli są bogate w białko, pomogą Ci w budowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej.

Inne zdrowe przekąski:
- Jogurt naturalny o niskiej zawartości tłuszczu
- Wyborna zupa pomidorowa
- Warzywa w słupkach z serkiem wiejskim
- Baton proteinowy

Healthy Dinner

Zdrowy obiad

Zjedz zrównoważony i różnorodny posiłek, zawierający białko i niezbyt dużo tłuszczu, złożone węglowodany i dużo warzyw.
PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2017-08-19 00:43:59 | NAMP2HLASPX01