This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Błonnik

Print
Błonnik

Spożywanie błonnika jest korzystyne dla zdrowia, a szczególnie dla naszego układu trawiennego. Błonnik wpływa pozytywnie na pracę jelit i dwunastnicy oraz przynosi ulgę osobom cierpiącym na zaparcia. Według dietetyków, nasze dzienne zapotrzebowanie na błonnik wynosi około 25 g.

Żeby mieć pewność, że spożywasz wystarczająco dużo tego składnika odżywczego – postaraj się włączyć niektóre z dobrych źródeł błonnika do codziennej diety:

• Fasola i inne rośliny strączkowe
• Orzechy, nasiona i otręby
• Warzywa i owoce
• Pełnoziarniste produkty – np. brązowy ryż, chleb, makaron

Jeśli nie zjadadsz codziennie wystarczającej dawki błonnika, rozwiązaniem może być suplement diety. Błonnik i zioła pomoże Ci osiągnąć rekomendowany poziom 25 g błonnika na dzień.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-05-23 15:12:46 | NAMP2HLASPX01