This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Dokonaliśmy aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Kliknij tutaj aby przejrzeć zaktualizowaną wersję.

Węglowodany

Print
Węglowodany

Chociaż węglowodany są doskonałym źródłem energii, to jednak nie wszystkie mają korzystny wpływ na nasz organizm. Wybór odpowiednich, bogatych w węglowodany produktów, ma duże znaczenie dla naszego zdrowia. Nie mniejsze niż ćwiczenia fizyczne.

Źródłem najzdrowszych węglowodanów są:

• Produkty pełnoziarniste, np. pieczywo, makarony, płatki, brązowy ryż
• Fasola i rośliny strączkowe
• Owoce
• Warzywa

Niezdrowe węglowany dostarczamy spożywając:

• Słodzone produkty, np. większość kolorowych napojów
• Białe pieczywo
• Słodycze, cukierki
• Cukier biały lub trzcinowy

Postaraj się włączyć jak najwięcej zdrowych węglowodawów do Twojej diety. Dobrym pomysłem jest jedzenie dużej ilości warzyw i sałatek, niech zajmują nawet pół talerza. Jeśli chesz coś przekąsić, wybierz raczej owoc niż batonik. Rozsmakuj się w chlebie pełnoziarnistym.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-05-24 10:58:43 | NAMP2HLASPX02