Węglowodany

Print
Węglowodany

Chociaż węglowodany są doskonałym źródłem energii, to jednak nie wszystkie mają korzystny wpływ na nasz organizm. Wybór odpowiednich, bogatych w węglowodany produktów, ma duże znaczenie dla naszego zdrowia. Nie mniejsze niż ćwiczenia fizyczne.

Źródłem najzdrowszych węglowodanów są:

• Produkty pełnoziarniste, np. pieczywo, makarony, płatki, brązowy ryż
• Fasola i rośliny strączkowe
• Owoce
• Warzywa

Niezdrowe węglowany dostarczamy spożywając:

• Słodzone produkty, np. większość kolorowych napojów
• Białe pieczywo
• Słodycze, cukierki
• Cukier biały lub trzcinowy

Postaraj się włączyć jak najwięcej zdrowych węglowodawów do Twojej diety. Dobrym pomysłem jest jedzenie dużej ilości warzyw i sałatek, niech zajmują nawet pół talerza. Jeśli chesz coś przekąsić, wybierz raczej owoc niż batonik. Rozsmakuj się w chlebie pełnoziarnistym.

PSSB Herbalife Polska jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bespośredniej i członkiem Krajowej Rady Suplementów i Odżywek.
www.krsio.org.pl


pl-PL | 2018-02-23 08:36:20 | NAMP2HLASPX02